پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

 

 

 

ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام و دبیر شورای زکات استان از تدارک ۳۵۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم این استان در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری در این خصوص اظهار کرد: دبیرخانه شورای زکات هر ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دستگاههای عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار را فراهم می کند و امسال نیز ۳۵۰ پایگاه اقدام به جمع آوری زکات فطریه مردم استان خواهند کرد.

وی با عنوان اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه های شورای زکات استان است افزود: در این زمینه پایگاههای دبیرخانه شورای زکات و صندوقهایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند در مکانهای برگزاری نماز عید فطر مستقر خواهند شد.

طاهری با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان های برگزاری نماز عید فطردر سطح استان با آرم این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه نموده است گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده ی دریافت فطریه نمازگزاران عزیز در سراسر استان هستند.

دبیر شورای زکات استان به روشهای مجازی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطریه در استان اشاره کرد و گفت: شماره گیری کد دسترسی # ۱*۰۸۴*۸۸۷۷*به منظور پرداخت زکات فطریه و همچنین شماره کارت ۹۴۳۷-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای زکات فطره عام و شماره کارت ۷۷۰۳-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ ویژه زکات سادات آماده دریافت وجوهات فطریه مردم در استان است و زکات جمع آوری شده بلافاصله با اولویت خانواده های ایتام ، با فقر شدیدو دارای بیمار پرداخت خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group