پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

 

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه اقدامات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در تأمین موادغذایی و آب برای زوار ماندگار شده است، گفت: احداث کارخانه یخ و سردخانه از الزامات مهم اربعین سال جاری در این استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، شامگاه چهارشنبه ۶ اردیبهشت در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به عشق و ارادت مردم استان ایلام به اهل بیت(ع)، اظهار کرد: مردم استان ایلام همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی و اعتقادی پیشگام بودند و این امر را چه در قبل از انقلاب و چه در پس از انقلاب به اثبات رساندند، مهمان‌نوازی ایلامیان از زائران اربعین زبانزد است.

وی با اشاره به نقش ستاد بازسازی عتبات عالیات در احیای ارزش های دینی و مشارکت فعال مردم در بازسازی بارگاه مطهر ائمه اطهار ( ع )، افزود: در ایام اربعین این ستاد از نظر تأمین موادغذایی و آب برای زوار بسیار خوب عمل کرد و و اقدامات این ستاد در اربعین ماندگار شد.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته تحولات بسیار خوبی در زیرساخت های جاده‌ای حوزه اربعین شکل گرفته است، افزود: در این مدت کوتاه دو تونل، ۲۰ کیلومتر راه جدید چهارخطه و ۲۰ کیلومتر دیگر مسیر ( ایلام - مهران ) روکش آسفالت شده است و برای اولین بار محور ایلام به مهران یک طرفه نشد و مدیران استان بدون اینکه معطل اعتبارات باشند، روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را با جدیت دنبال کردند.

استاندار ایلام ایجاد کارخانه یخ و سردخانه را از الزامات مهم اربعین امسال عنوان کرد و یادآور شد: نتیجه این اقدامات منجر به رضایتمندی زائران شد و بلافاصله بعد از اربعین سال گذشته نیز جلسات ستاد اربعین استان بصورت مستمر برگزار شده است.

در ادامه این دیدار، محمدجلال مآب رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی استاندار ایلام در کنگره عظیم اربعین در استان ایلام، گفت: با حضور میدانی استاندار ایلام، روزهای سخت ایام اربعین به خوبی مدیریت شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های سال گذشته در ایام اربعین مشکل گرمازدگی و تأمین یخ مورد نیاز زائران بود که به خوبی مدیریت شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group