پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 

 

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: سال ۱۴۰۲ با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت در استان ایلام سال شکوفایی صنعت در استان ایلام خواهد بود.

محسن کوشش‌تبار روز چهارشنبه در بازدید از پروژه طرح تولید کاغذ سنگی در شهرک صنعتی شباب از توابع شهرستان چرداول اظهار داشت: فضایی امید آفرین برای حضور سرمایه‌گذاران در استان ایلام با همت و پیگیری استاندار، مجموعه معاونان و مدیران حوزه اقتصادی فراهم شده است.

وی به طرح تولید کاغذ سنگی مورد بازدید اشاره کرد و افزود: این طرح از پروژه‌های مهم در سطح ملی و از جنس طرح‌های فناورانه است که برای ۲۸۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

کوشش‌تبار ادامه داد: برای این پروژه مهم و اشتغالزا ۲.۵ میلیون یورو تجهیزات خریداری شده است و همچنین مذاکراتی با بانک‌های عامل و بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز این پروژه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: فاز نخست پروژه تولید کاغذ سنگی با سرمایه‌گذاری ۲۱۳ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد تا پایان مهرماه سالجاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا، بازدید از کشتارگاه مرغ پاطلایی کارزان در سیروان و طرح گردشگری خدماتی نشیمل در چرداول از دیگر برنامه‌های کوشش تبار بود./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group