پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ویرا - مسابقات فوتبال رومیز و دارت ویژه اساتید دانشگاه های استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

 

در این‌ دوره‌ که دکتر ارسلان چولکی؛ رئیس انجمن های ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور، سید داود سجادی اسدآبادی؛ رئیس کمیته فوتبال رومیز هیأت انجمن های ورزشی استان ایلام، غلام پورحسین؛ قهرمان دارت پیشکسوتان ایران و اقبال گوهری مسئول برگزاری مسابقات حضور داشتند، اساتیدی از دانشگاههای آزاد، پیام نور، پزشکی، فنی حرفه ای و فرهنگیان در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی با هم به رقابت پرداختند.

 

در مسابقات دارت، دهقانی از دانشگاه آزاد در فینال با غلبه بر ملکشاهی از علوم پزشکی مقام قهرمانی را به دست آورد و ابراهیمی از دانشکده فنی و رضایی از علوم پزشکی مشترکا سوم شدند.

 

در پایان مسابقات فوتبال رومیز، اساتید علوم‌ پزشکی فینال را برگزار کردند و میثم رضایی بر سکوی قهرمانی ایستاد و ملکشاهی دوم شد. دکتر سید جلال دهقانی از دانشگاه آزاد و دکتر عبدی هم از پیام نور مشترکا سوم شدند.


در پایان مسابقه دارت بانوان هم که به صورت دو حذفی برگزار شد، خانم ها صحرا بیرامی، پریسا اسدالهی و افسانه رئیسی فر هر سه از دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در مسابقه فوتبال دستی هم به صورت دوره ای برگزار شد، مقام اول به ملیحه اسلامی از دانشگاه فرهنگیان رسید و‌ صحرا بیرامی از علوم‌ پزشکی عنوان دوم را کسب‌ کرد. پریسا اسدالهی از دانشکده پیراپزشکی در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در جریان این مسابقات از پورحسین، پیشکسوت رشته دارت ایران تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group