پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 

 

 

ایلام -معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات وسیع دستاوردهای نظام را هدف گرفته است، گفت: گروه های جهادی در عرصه جهاد تبیین به روشنگری توطئه های دشمنان بپردازند.

محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در آیین تجلیل از گروه‌های جهادی و خیرین دانشگاهی استان ایلام در دانشگاه ایلام اظهار داشت: این برنامه معنوی ترکیبی از گروه‌های جهادی و خیرین است که در واقع یک مسلک دارند.

وی افزود: جهاد واژه ای مقدسی و بارها در قرآن کریم تکرار شده و این به دلیل قداست و ارزشمند بودن جهاد در عرصه های مختلف است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: امام خمینی (ره) احیاگر جهاد بودند و حتی در ساختار حکومتی هم به این مهم توجه شده و تحول‌های اساسی در حوزه های مختلف برگرفته از همین است.

حسنی اضافه کرد: ملت ایران دوران دفاع مقدس در حال جهاد بود و مزد این جهاد منجر به پیروزی ملت ایران در نبرد هشت ساله حق علیه باطل شد و در سایر حوزه‌ها نیز بصورت همزمان در حوزه سازندگی جهاد صورت گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون در حوزه جهادِ رسیدگی به محرومان مناطق محروم نیز در قالب کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر حوزه‌ها شاهد ارایه خدمات متنوع به مردمان این مناطق هستیم و در واقع جهادگران ادامه دهنده همان مسیر دوران دفاع مقدس هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام بیان کرد: بسیاری از دستاوردهای نظام تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمن قرار گرفت، لذا برای مقابله با این توطئه‌ها ضرورت تبیین دستاوردها بیش از گذشته احساس می‌ شود و به همین منظور رهبر فرزانه انقلاب نیز اخیرا جهاد تبیین را بعنوان یک فریضه فوری مطرح کردند.

حسنی افزود: باید فعالیت‌های گروه‌های جهادی در جامعه اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان خدمات جهادگران قرار بگیرند که این خود نیز جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: جهادگران بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت به مردم مناطق کم برخوردار هستند و امروز نیز به وضوح و در عرصه های مختلف سازندگی، بهداشتی، درمانی، پزشکی و سایر موارد شاهد تلاش های ارزنده این عزیزان هستیم که جای قدردانی دارد.

حسنی، از گروه های جهادی خواست تا دایره فعالیت خود را در مناطق مختلف گسترش دهند تا سایر مناطق نیز از خدمات بی منت گروه های جهادی هم بهره مند شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، توانمندسازی را یکی از سیاست های مهم دولت عنوان کرد و در این رابطه گفت: توانمندسازی در بخش‌های مختلف به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا از این طریق افراد بی‌بضاعت و جامعه هدف از جمله زنان سرپرست خانوار، توانمند شوند.

وی اضافه کرد: امسال در همین زمینه ۴۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار شناسایی شده‌اند که از حمایت های لازم برخوردار می شوند.

حسنی در پایان نیز اشاره کرد: یکی از مشکلات جدی در بحث اشتغال جوانان در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در استان، نداشتن مهارت های تخصصی لازم است که با تلاش های صورت گرفته، جوانان استان از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند تا زمینه اشتغال آنان در شرکت های نفت و گاز فراهم شود./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group