پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 

ایلام - کارگاه تولید نایلون و نایلکس در سوله اشتغال زندان مرکزی افتتاح و ۱۸ زندانی در این کارگاه مشغول به کار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های ایلام، با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان، کارگاه تولید نایلون و نایلکس در زندان مرکزی افتتاح و شروع به کار کرد.

مدیرکل زندان های استان ایلام در این آیین گفت: ۱۸ زندانی در این کارگاه مشغول به کار شده اند که ماهیانه طبق قانون کار حقوق دریافت می کنند و حامی خانواده های خود هستند.

مجید احسانی افزود: این کارگاه با تولید ماهیانه ۳۰ تُن نایلون در سوله اشتغال زندان مرکزی مستقر و با همکاری بنیاد تعاون زندانیان زمینه اشتغال برای زندانیان، بخصوص زندانیان سرپرست خانوار فراهم شده است.

وی تاکید کرد: یکی از تأکیدات رییس سازمان زندان های کشور و اولویت های سازمانی، توجه به امر اشتغال زندانیان است که با پیگیری های مستمر و رایزنی با کارآفرینان در حال تحقق این مهم و برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال بیشتر هستیم.

مدیرکل زندان‌های ایلام اضافه کرد: سال گذشته برای ۳۵ درصد از زندانیان شغل ایجاد شد که با درآمد حاصل از آن حامی خانواده های خود بوده و در سال جدید نیز ایجاد شغل برای زندانیان توسعه می یابد و زندانیان بیشتری مشغول به کار خواهند شد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group