پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 

 

 

ایلام - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: انجمن حامی در ساخت ۱۶ طرح آموزشی و ورزشی دانش آموزی در این استان مشارکت خواهد کرد.

جلال حمره شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود این طرح ها شامل چهار سالن ورزشی و ۱۲ مدرسه در قالب ۶۳ کلاس درس بوده که عمده انها در مناطق روستایی استان احداث شده اند.

وی با ذکر اینکه این مدارس در شهرستانهای هلیلان، چرداول، دره شهر، ابدانان، دهلران، مهران و ایوان احداث میشوند، ادامه داد: میزان مشارکت انجمن در ساخت این مدارس ۳۰ تا ۵۰ درصد بوده که در مجموع ۲۰۰میلیارد ریال برای ساخت این مدارس تعهد کرده اند.

وی بیان کرد: ساخت عمده این مدارس از سال گذشته آغاز که شماری از آنها تا مهرماه و مابقی نیز تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به سفر مدیر عامل، اعضا و خیران به این استان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون چهار مدرسه از این فضاها افتتاح و کلنگ یک مدرسه نیز به زمین زده شده است.

وی تجهیز سالن های ورزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی مناطق محروم را از دیگر فعالیت‌های این انجمن در خدمت به دانش آموزان این استان عنوان کرد.

حمره گفت: انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی در زمینه ساخت مدرسه، سالن های ورزشی دانش اموزی، کتابخانه، تجهیز کتابخانه های روستایی و مدارس، آموزش معلمان و دانش اموزان، پشتیبانی تحصیلی از طریق ارسال وسایل ازمایشگاهی، ورزشی، کتاب‌های کمک اموزشی، نوشت افزار، ارسال کوله کتاب به مناطق کم‌جمعیت، ساخت زمین فوتبال و همچنین جلوگیری از بازماندگی تحصیلی دختران و سرویس های رفت و امد در استان‌های مختلف کشور فعالیت دارد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group