پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 



ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران دورکاری کارکنان پرخطر را جدی بگیرند، گفت: با دستگاه هایی که در این زمینه کوتاهی و قصور داشته باشند برخورد می شود.

محمد نوذری روز شنبه در نشست فوق العاده ستاد کرونای استان ایلام اظهار داشت: مادران باردار یا دارای فرزند خردسال و افراد دارای بیماری زمینه ای باید به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی یادآور شد: پرسنل درمان خسته هستند و ظرفیت بیمارستان ها نیز در آستانه تکمیل است و تنها راه کنترل بیماری نیز زدن ماسک و فاصله گداری اجتماعی است که از طرف مردم مورد بی توجهی قرار می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: فرمانداران باید به صورت هفتگی ستاد شهرستانی کرونا را برگزار کرده و بر اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی نظارت جدی داشته باشند.

نوذری با بیان اینکه اعمال محدودیت های کرونا در اختیار استان نیست، افزود: محدودیت ها با تایید کمیته امنیتی اجتماعی وزارت کشور به صورت هفتگی اجرا می شود و امکان اعمال بلندمدت وجود ندارد.

وی یادآور شد: با این وجود آرامستان های سراسر استان تا اطلاع بعدی بسته هستند و دهیاران و بخشداران باید به صورت میدانی از تجمع مردم در این اماکن جلوگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: مردم و صنوف این استان موضوع استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را کم اهمیت جلوه می دهند و این کار را سخت می کند بنابراین لازم است رسانه ها در این زمینه تولید محتوا داشته باشند.

در این نشست مصوب شد دستگاه اکسیژن ساز با ترک تشریفات و بدون مناقصه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار گیرد همچنین ۲ سالن ورزشی برای ایجاد نقاهتگاه در نظر گرفته شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group