پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 

 

 

ایلام - فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار نفر برای طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند، گفت: استقبال شهروندان دهلرانی از خانه های ویلایی مسکن ملی بالاست.

لطیف صادقی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری اظهار داشت: عملکرد مدیران شهرستان نسبت به سایر شهرستان ها مطلوب و در موضوع اشتغال که پر چالش ترین بحث و دغذغه جوانان است، برابر ثبت سامانه رصد تعهد یکساله شهرستان تا مهرماه محقق شده و یک هزار و ۴۵۰ نفر در این سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعداد راستی آزمایی شده است، افزود: تا پایان سال جاری این آمار ۲ برابر می شود و در این خصوص نسبت به سایر شهرستان ها پیشتاز هستیم.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: خوشحالم برای اشتغال بومی ها تلاش کردیم و علیرغم چالش های این حوزه بیش از گذشته به شهرستان توجه شد و از فنی حرفه ای نیز برای پیگیری بحث آموزش در حوزه های نفت و گاز قدردانی می شود.

صادقی اظهار داشت: در حوزه مسکن اقدامات ارزشمندی شده است و در نهضت ملی بحث ساخت خانه های ویلایی با پیگیری استاندار برای شهرستان محقق شد و تاکنون بیش از چهار هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی افزود: شهرکی را برای این موضوع طراحی می کنیم که از نظر دسترسی و زیرساختی بشود سریع اقدامات را انجام داد و موافقت های لازم برای این مهم اخذ شده است.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دنبال راه آهن از سمت اندیمشک به شهرستان هستند و از اسلام آباد هم به سمت ایلام شروع شده و دنبال اخذ کد برای راه آهن دهلران با همکاری نماینده مجلس هستیم و این پروژه در تسهیل اربعین، توریست مذهبی و رونق در شهرستان موثر است.

صادقی یکی از دغدغه مردم دهلران را ساماندهی آبگرم ذکر کرد و افزود: اعتبار خوبی برای تکمیل این طرح تامین و در حال تامین لوله هستیم ، امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد کاهش آسیب های ناشی از آبگرم برای مردم باشیم.

وی با اشاره به پویایی و تحرک در پروژه های عمرانی شهرستان گفت: در سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، سعی می شود پروژه های مهم و تاثیرگذار تعریف کنیم و تکمیل فاضلاب شهر دهلران از جمله این پروژه هاست.

فرماندار ویژه دهلران تامین آب برای فضای سبز شهر با توجه به گرمای تابستان را از دیگر موضوعات مهم ذکر کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب تفریحی برای مردم دهلران از جمله ساماندهی مسیر آبگرم و تامین امکانات مورد نیاز از دیگر مطالبات می باشد.

صادقی افزود: در دهلران بواسطه همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی کمترین چالش را در اغتشاشات داشته و حادثه ناگواری نداشتیم ، شورای تامین شهرستان با درایت فضا را مدیریت کردند و قطعا نظام با افراد فریب خورده نهایت رافت و با افرادی هم که ارتباطات برون مرزی داشته اند و از لیدرهای اغتشاشات هستند برخوردی جدی قضایی می کند.

وی از سران ایلات و طوایف و بزرگان و شیوخ هم بخاطر کمک به آگاه سازی قدردانی کرد و افزود: همه در راستای آگاه سازی جامعه تلاش و برای نسل جدید آگاه سازی کنیم و همه با مشکلات معیشتی مردم که بخش بیشتر آن ناشی از تحریم هاست، آگاه هستند و برای رفع مشکلات تلاش می کنند و باید در جنگ ترکیبی دشمن با دقت همه زوایا را ببینیم و با بصیرت عمل کنیم.

فرماندار ویژه دهلران به تفکر ناب بسیج در پیشرفت کشور هم اشاره و اضافه کرد: همه مدیران و دستگاه ها به برنامه های هفته بسیج اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بر لزوم هر چه باشکوه برگزاری برنامه های این هفته تاکید کرد و افزود: مدیران و مسئولان و کارکنان همگام با اقشار مختلف جامعه در اجرای برنامه های هفته بسیج همکاری و حضور پررنگ داشته باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group