پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 



ایلام - استاندار ایلام گفت: این استان نیازمند توجه ویژه مسوولان برای تکمیل پروژه های زیرساختی در این یک سال پایانی فعالیت دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت، گزارشی از وضعیت طرح ها و پروژه های استان ارائه و خواستار توجه بیشتر سازمان‌ در اجرا و تکمیل این پروژه ها شد.

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت اجرای طرح های آب و خاک و کشاورزی در سال جهش تولید و قول مساعد رئیس جمهور در خصوص تامین اعتبار لازم برای تکمیل سامانه گرمسیری خواستار اقدام لازم از جانب سازمان برنامه و بودجه کشور شد و تاکید کرد: این استان در حوزه آب و خاک و کشاورزی طرح ها و پروژه های مهمی را شروع و در دست اقدام دارد که از آن جمله می توان به طرح احیا اراضی کشاورزی و سامانه گرمسیری اشاره داشت که در طرح احیا تعهدات وزارت نیرو به اتمام رسیده است اما برای باقیمانده تعهدات در حوزه جهاد کشاورزی نیازمند تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: در طرح سامانه گرمسیری که با حمایت مقام معظم رهبری انجام شد از مجموع ۳۰ هزار هکتار، با افتتاح یک هزار و ۵۰۰ هکتار آن توسط رئیس جمهور بصورت ویدئوکنفراس تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار این طرح در استان افتتاح شده است.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور برای تکمیل پروژه های استان در یک سال پایانی دولت شد و گفت: در این راستا علاوه به طرح های حوزه راه در مسیرهای اربعین، پروژه مهم اتصال استان به شبکه ریلی کشور که اخیر عملیات اجرایی آن توسط رئیس جمهور آغاز شده بود برای ادامه کار نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

وی از نوبخت برای سفر به ایلام دعوت کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلات استان پرداخت بدهی پیمانکاران است که علی رغم پرداخت تعدادی از آنها باز قسمت عمده‌ای از این مطالبات بویژه در حوزه راه (در مسیرهای اربعین) و تونل کبیرکوه باقی مانده است و در این زمینه نیازمند کمک و مساعدت ویژه دولت هستیم.

گفتنی است که در این دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای موارد مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعدت و پیگیری لازم را دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group