ویرا  - مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان تحت پوشش سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد ایلام خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، «محمد زارع» اظهار کرد: ستاد اجرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به افراد و خانواده‌های که تحت حمایت سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌کند.

 

وی، با بیان اینکه طوری برنامه ریزی صورت گرفته که بیش از۳هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شوند، افزود: ۲۰۰ نفر پزشک جراح داندان و کادر درمان در این طرح ساماندهی و به این اقشار ارائه خدمت می‌کنند.

 

زارع، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، بهزیستی و گروه جهادی الکفیل با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان در اجرای این طرح همکاری می‌کنند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر است.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، عصب کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری، ریشه، پر کردن و معاینات را از جمله خدمات دندانپزشکی در این طرح عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام توان جهت کمک به نیازمندان و افراد کم برخوادر استان پای کار است و در این راستا هر آنچه در توان داشته باشد انجام می‌دهد.

 

وی در پایان اضافه کرد: طرح مذکور به مدت چهار روز ادامه دارد.