ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه آبدانان شهر نخبه ها و استعدادهای برتر است ، گفت: اشتغالزایی از اولویت های نخست این شهرستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آبدانان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم مسیر توسعه آبدانان به نقطه‌ مطلوب برسد.

وی افزود: آبدانان هرچند عقب ماندگی‌ها و مشکلاتی دارد، اما ظرفیت های مثبت و بسیار خوبی نیز دارد که باید از این ظرفیت ها برای توسعه و رشد شهرستان به نحوه احسن استفاده کرد.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه، بیان داشت: با اتکا به ظرفیت ، پتانسیل و استعدادهایی که در این شهرستان وجود دارد با همکاری و هم افزایی می توانیم زمینه رشد و توسعه را فراهم کنیم.

حسنی با اشاره به ظرفیت های حوزه دامپروری در آبدانان نیز خاطرنشان کرد: اشتغال از اولویت های نخست این شهرستان است که باید همه تلاش کنیم شرایط برای اشتغال جوانان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: جوانان در حوزه اشتغال ایده های خود را مطرح کنند و ما نیز باید برای اشتغال پایدار و جذب سرمایه‌گذار برنامه‌ریزی کنیم.

در پایان این آیین محمد رحمانی به عنوان فرماندار آبدانان معرفی و از خدمات ۱۶ ماهه یدالله حاتمی فرماندار سابق قدردانی شد./ایرنا