پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به فرایند تبدیل بخش دشت عباس به شهر گفت: طرح تفصیلی و جامع دشت عباس به سرعت اجرایی می شود.

حسن بهرام‌نیا روز جمعه در آیین تبدیل روستای دشت عباس شهرستان دهلران به شهر اظهار داشت: وجب به وجب و قدم به قدم خاک این دیار مقدس و به خون پاک شهدا عجین است، شهدایی که برای اعتلای نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، خاک دشت عباس مطهر است و بر این خاک باید سجده کرد.

وی افزود: در این دولت اولویت انتصابات با نیروی بومی بوده که این مهم از افتخارات دولت است و با جدیت در دستور کار قرار دارد و بخشدار دشت عباس هم از نیروهای بومی این بخش است.

استاندار ایلام با اشاره ولایتمداری مردم دشت عباس در دوران دفاع دفاع مقدس، تاکید کرد: مردم این دیار در طول دفاع مقدس و در طول چهار دهه پس از انقلاب علاقه خود را به انقلاب اثبات کردند و امروز در جنگ اقتصادی با دشمن مقابله می کنند.

بهرام نیا اضافه کرد: دوران انتخابات بیش از ۹۳ درصد مردم این بخش در انتخابات مشارکت داشتند که قابل تحسین و از مصادیق بارز ولایتمداری مردم این دیار است.

وی با اشاره تبدیل روستای دشت عباس به شهر ، بیان داشت: پس از انتخاب شهردار دشت عباس، اقدامات لازم برای تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر دشت عباس پیگیری می شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش های دشمن برای اضمحلال نظام جمهوری اسلامی، بر ضرورت وحدت و انسجام در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن به سرکردگی آمریکا برای تجزیه و شکست ایران اسلامی بحث قومیت ها را مطرح کرد که با این ترفند قصد داشت بین قومیت اختلاف ایجاد و مقاصد خود را دنبال کند که با همدلی همه مردم، اهداف شوم آنان محقق نشد.

بهرام نیا ادامه داد: اوج ایستادگی مردم با در مقابله با جبهه استکبار دوران دفاع مقدس بود که در آن زمان مردم شجاعانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با دشمن مقابله کردند. ‌

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استقرار ادارات در این بخش از مطالبات جدی مردم است که باید عملیاتی شود.

بهزاد علیزاده به تدین ، تعهد ، انقلابی و ولایی بودن مردم دشت عباس اشاره کرد و افزود: توجه به ظرفیت های دشت عباس و توسعه آنها مد نظر باشد.

وی تاکید کرد: ۶ مجتمع آب شرب در منطقه مشکل جدی دارند و مجوز حفر ۶ حلقه چاه گرفته و چهار حلقه آنها به مناقصه رفته و شروع می شوند.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در حوزه فضای آموزشی ۲ واحد ۶ کلاسه هم به این بخش اختصاص یافته است.

علیزاده اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای سالن و زمین ورزشی مصنوعی در منطقه اختصاص یافته و آنتن دهی ۶ روستا هم در دستور کار است ، ضمن اینکه تامین آب اراضی کشاورزی هم مرز با خوزستان نیز در آینده با مجوز حفر چاه حل خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی سه خانه بهداشت در این بخش بزودی شروع می شود.

علیزاده گفت: کشت تابستانه با پیگیری ها قول مساعد برای تامین آب اراضی داده شده و موضوع حق آبه نیز پیگیری خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group