پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 

 

ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه پیمان سپاری بهترین روش برای فعال کردن پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد است، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهادها و کارخانجات نقش مهمی در روند تکمیل این پروژه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز سه شنبه در نشست کمیته فنی ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد اظهار داشت: فعال کردن کار ساخت پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد باید به صورت ویژه پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهادها و کارخانجات نقش مهم و اثرگذاری در روند تکمیل این پروژه خواهد داشت.

معاون استاندار ایلام فاصله مکانی اجرای پروژه با جغرافیای استان را یکی از ویژگی‌های آن عنوان و تاکید کرد: با توجه به بعد مکانی و اعتبارات در اختیار، بهترین روش فعال کردن پروژه، پیمان سپاری آن است.

هژبری بر کاهش هزینه‌ها در کنار کیفیت استاندارد مصالح ساختمانی مورد استفاده تاکید کرد و یادآور شد: کار ساخت زائر سرا در ۲ فاز انجام می‌شود که فاز اول آن (سازه و سفت کاری) ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی زائرسرا را متعلق به تمام مردم ایلام دانست و گفت: مجموع پروژه هم اکنون ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه مردمی نیازمند نگاه ویژه خیرین هستیم ، اضافه کرد: پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد در ۲ کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) با هشت طبقه به مساحت پنج هزار متر مربع سازه بتنی، ۶۴ سوئیت، یک باب حسینیه، رستوران، نمازخانه، آشپزخانه، سردخانه، پذیرش زائر و ۳۲ واحد پارکینگ در حال ساخت است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group