ایلام - استاندار ایلام با اشاره به بازدید میدانی معاون وزیر کشور از طرح های اقتصادی و خدماتی ایلام، گفت: حضور مسئولان ارشد در استان ، بازدید میدانی و شرکت در نشست‌های تخصصی با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی موجب توسعه و رشد کارآفرینی و گره گشایی از موانع فرآروی توسعه استان خواهد بود.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در شصت و یکمین نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ایلام با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، افزود: مشکلات، مسائل، مطالبات و پیشنهادهای تولیدکنندگان بخش خصوصی در این نشست شنیده و احصا شد و با حمایت از بخش خصوصی برای این مشکلات چاره‌اندیشی می شود.

وی اظهار کرد: هدف نهایی مسئولان استان در حوزه اقتصاد و تولید، رفع موانع و چالش های فرآروی بخش خصوصی و سرمایه گذاران و پیگیری مطالبات آنها و تلاش برای توسعه و پیشرفت استان با مشارکت بخش خصوصی است.

استاندار ایلام یادآور شد: مسئولان استان از هیچ تلاشی برای توسعه اقتصادی ایلام دریغ نخواهند کرد و با همه ظرفیت از حضور سرمایه گذاران در بخش مختلف استقبال می کنند.

بهرام نیا با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش ها و حوزه های مختلف،‌ ابراز امیدواری کرد ایلام در آینده ای نه‌ چندان دور از استان‌های برخوردار و قطب تولید و خدمت در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: قطار استان ایلام بر روی ریل رشد و توسعه با روندی پرشتاب در حال حرکت است و هدف گذاری ها در استان بیانگر آینده ای روشن و افقی درخشان برای ایلام و تبدیل آن به یک استان برخوردار است.

بهرام‌نیا با قدردانی از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برای حضور و بازدید میدانی از طرح های نیمه تمام دارای چالش، ابراز امیدواری کرد: این حضور گره گشای مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان شود.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی، بانک های عامل و مسئولان مربوط به این حوزه برگزار شد.

کوشش تبار در سفری ۲ روزه از برخی طرح های نیمه تمام یا تکمیل شده استان در مناطق مختلف و مرز مهران بازدید کرد./ایرنا