پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 

 

ایلام - رییس اداره روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: اعضای شورای شهر ایلام امروز با اکثریت آرا افشین مظفری را به عنوان شهردار ایلام انتخاب کردند.

محمد سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هرچند هنوز مهلت سه ماهه سرپرستی افشین مظفری در شهرداری ایلام به اتمام نرسیده است، اما با توجه به ارزیابی عملکرد وی در این مدت کوتاه، اعضای شورای شهر ایلام برای انتخاب وی به عنوان شهردار ایلام به توافق رسیدند.

وی افزود: رای گیری برای انتخاب شهردار ایلام با حضور معاون فرماندار ایلام برگزار و اعضای شورای شهر با اکثریت قاطع آرا به انتصاب افشین مظفری به عنوان شهردار رای مثبت دادند.

رییس اداره روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ایلام ادامه داد: مستندات این انتخاب برای تایید نهایی به وزارت کشور و نهادهای امنیتی ارائه می شود و در صورت تایید از سوی این مراکز، حکم شهرداری مظفری رسما ابلاغ خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: یکی از نکات مثبت در انتخاب مظفری به عنوان شهردار پرداخت تمام بدهی ها و معوقات کارکنان شهرداری و همچین ابراز رضایت مجموعه شهرداری و شورای شهر از عملکرد وی بوده است.

به گزارش ایرنا، افشین مظفری بعد از استعفای بابک محمدی آوندی شهردار سابق در بهمن ماه گذشته، با رای قاطع اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست انتخاب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group