پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام از حمایت ویژه این نهاد از یک هزار و ۸۰۰ بیمار زمین گیر، خاص و صعب العلاج در استان خبر داد.

رضا طاهری روز دوشنبه به مناسبت روز بیماری های خاص در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: از این تعداد بیمار ۳۹۰ نفر آنها مبتلا به انواع سرطان ، ۸۱۶ نفر بیمار بستری شده و زمین گیر در منزل و مابقی نیز دارای بیماری هایی همچون دیابت، ام اس، تالاسمی، پیوند اعضاء و موارد دیگر هستند.

وی افزود: سال گذشته به این افراد در راستای تأمین هزینه های درمانی آنها ۱۸ میلیارد ریال بابت بیش از سه هزار و ۵۰۰ سند و مدرک درمانی و پزشکی پرداخت شده است .

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: همچنین از طریق تعامل با دستگاه های حمایتی هلال احمر و بیمه سلامت نیز سال گذشته ۶ میلیارد ریال به این بیماران پرداخت شده است.

طاهری اضافه کرد: پارسال در راستای کمک به معیشت نیز بیش از سه هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به خانواده های این بیماران پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج بسیار بالا و خارج از توان مالی خانواده هاست و کمیته امداد هم در این زمینه منابع محدودی دارد از افراد خیر و نیکوکار خواست در زمینه کمک به درمان این بیماران کمیته امداد را همراهی کنند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group