ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و فرهنگی به مردم روستای قجر به تعداد ۳۰۰ نفر به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.

غلامرضا علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت به مناسبت هفته هلال احمر و با هدف ارائه خدمات رایگان درمانی، بهداشتی و فرهنگی با همکاری معاونت های داوطلبان، جوانان، درمان و توانبخشی و جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام در روستای قجر اجرا شد.

وی اضافه کرد: ۲ پزشک عمومی، ۲ تکنسین داروخانه به همراه مامایی و مددکار اجتماعی در این کاروان سلامت حضور داشتند و ۳۰۰ نفر از روستائیان از خدمات ویزیت، داروی رایگان ، تست قند و فشار خون بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: اعضای تیم سحر هلال احمر استان با حضور در روستای قجر و با اجرای برنامه‌های متنوع و ایجاد فضای دوستدار کودک در بین کودکان و دانش آموزان، موجی از امید، شادی و نشاط را برای آنها رقم زدند و تعداد ۵۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان توزیع شد.

علی محمدی تاکید کرد: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت های مختلف با اعزام به روستاهای کم برخوردار و محروم ادامه خواهد داشت./ایرنا