ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران نقش به‌سزایی در تقویت بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی استان دارد، گفت: تسهیل در فرآیند ورود سرمایه‌گذاران به عرصه‌ی سرمایه گذاری در استان از مهمترین رویکردهای حوزه‌ی اقتصادی استان است.

حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در دیدار با سرمایه‌گذاران حوزه‌ کشاورزی و صنعت، با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه‌های مختلف گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران نقش به‌سزایی در تقویت بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی استان دارد.

استاندار ایلام با تأکید بر توجه به زنجیره‌ی ارزش سرمایه گذاری در استان، یادآور شد: تقویت زنجیره‌های ارزش، منجر به رشد تولید و رونق اشتغال خواهد شد.

بهرام‌نیا افزود: علاوه بر حوزه‌ی صنعت، در حوزه‌ی کشاورزی نیز استان ایلام از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

وی تأکید کرد: تسهیل در فرآیند ورود سرمایه‌گذاران به عرصه‌ی سرمایه گذاری در استان از مهمترین رویکردهای حوزه‌ی اقتصادی استان است.

به گزارش ایرنا، سرمایه‌گذاران حوزه‌ کشاورزی و صنعت نیز در پایان به بیان ایده‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با خود در سطح استان پرداختند./ایرنا