ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه صنعت گردشگری استان بعنوان یک پدیده نوظهور در کشور خودنمایی کرده است، گفت: مدیران از قابلیت رسانه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های استان بهره گیرند.

حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در نشست شورای اجتماعی استان با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: جایگاه استان از از نظر میزان فقر، ‌بیکاری، بهداشت و سلامت و امید به زندگی مشخص شده تا بتوانیم براساس آن جایگاه تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای اشتغال‌زایی و استقبال از سرمایه گذاران در استان، اضافه کرد: هر اندازه میزان اشتغال استان افرایش یابد، شاهد کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی هستیم، با تلاش مدیران حوزه اقتصادی در سالی که گذشت میزان اشتغالزایی استان از مرز ۱۷ هزار گذشت که این تلاش و اهتمام باید برای تحقق رقم اشتغال سالجاری ادامه داشته باشد.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری استان در ایجاد اشتغالزایی یادآور شد: صنعت گردشگری در راستای امیدآفرینی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان در مقایسه با سایر حوزه‌ها خودنمایی کرد که از تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رسانه‌های استان قدردانی می‌کنم که برای معرفی استان به خوبی پای کار آمدند.

بهرام نیا با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در بخش های مختلف خواستار شد مدیران از قابلیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های استان بهره گیرند.

گفتنی است در این نشست هر کدام از اعضا نکته نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوع نشست مطرح کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ‌