پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

 

ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: پروژه زیرگذر میدان ارغوان شهر ایلام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد ایام اربعین سالجاری مورد بهره‌برداری می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز جمعه در بازدید از پروژه زیرگذر ورودی میدان ارغوان شهر ایلام اظهار داشت: یکی از نقاطی که سال های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می شد، محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود که احداث پل زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمت تونل آزادی دسترسی مسیر برگشت کنارگذر شرقی و دره‌ ارغوان به داخل شهر ایلام عملیات احداث این پل زیر گذر که تکمیل کننده پل روگذر ارغوان است، اجرایی شد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: طول پل زیرگذر ارغوان ۴۲ متر و در مجموع طول رمپ‌های ورودی و خروجی آن یک کیلومتر است که برای احداث آن اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

هژبری با بیان اینکه هم‌اکنون دیوار کشی و ایمن سازی رمپ های طرفین این پروژه صورت گرفته است، گفت: ایمن سازی، کاهش ترافیک ورودی شهر ایلام و همچنین دسترسی مسافران از کنارگذر شرقی ایلام و دره ارغوان به داخل شهر از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

در این بازدید مقرر شد راه و شهرسازی سامان‌دهی مصالح ناشی از خاکبرداری و بهسازی فلاور باکس های حاشیه پل و شهرداری ایلام نیز نسبت به انجام مطالعه و اجرای زیبا سازی ونورپردازی حاشیه پل روگذار ورودی ارغوان اقدامات لازم را انجام دهد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group