پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 

 

ایلام - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با موافقت شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز یک رشته تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی و ۲ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، کریم کوخایی زاده در خصوص فرآیند اخذ مجوز این سه رشته تحصیلی اظهار داشت: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در آخرین جلسه خود با پذیرش دانشجو توسط دانشگاه ایلام و در سه رشته تحصیلی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد برای مهرماه ۱۴۰۲ موافقت به عمل آورد.

وی ادامه داد: مجوز دکتری تخصصی مهندسی شیمی، کارشناسی ارشد حسابداری و کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای گرایش مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا برای دانشگاه ایلام صادر شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اضافه کرد: پس از پی‌گیری‌های مستمر در طول یکسال گذشته بالاخره موفق به اخذ رشته‌های مذکور برای دانشگاه ایلام شدیم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با توجه به نیاز دانشجویان، رشته‌های جدید را در دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه ایلام با بیان اینکه اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه ، می‌تواند به توسعه و شکوفایی استان کمک کند، بیان داشت: اخذ رشته‌های جدید براساس تربیت نیروی انسانی و نیاز جامعه شکل گرفته است.

کوخایی زاده افزود: دانشگاه ایلام خود را موظف می‌داند به ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های خود در راستای تربیت دانشجویان اقدام کند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group