ایلام - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی نیاز است، گفت: این بیمارستان در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر "هدایت حیدری‌زاده" روز جمعه در جریان بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای ملکشاهی، اظهار کرد: این بیمارستان در پنج طبقه با زیربنایی بیش از پنج هزار متر مربع در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای ملکشاهی در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تا کنون یک هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و برای تکمیل ساختمان آن ۸۰۰میلیارد ریال دیگر نیاز است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: امید است با حمایت‌های وزارت بهداشت، مسئولان استان و بنیاد علوی هرچه سریع‌تر این بیمارستان تکمیل و در مدار خدمت‌رسانی به مردم شهیدپرور ملکشاهی قرار گیرد.

حیدری‌زاده همچنین در جلسه‌ با معاون بهداشتی دانشگاه و تعدادی از همکاران شبکه بهداشت ملکشاهی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در سایه نظام جمهوری اسلامی، در حوزه سلامت رشد چشمگیری داشته و در حال حاضر در استان دارای دانشگاه و مرکز آموزش پزشکی هستیم که علاوه بر کادر درمانی و بهداشتی، پزشک عمومی و متخصص تربیت می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و درمان، گفت: مسئولیت‌پذیری در نظام جمهوری اسلامی کار شبانه‌روزی می‌طلبد و هدف ما هم رضایتمندی مردم در بحث سلامت جامعه می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه در بحث فرهنگی در دانشگاه باید تلاش بیشتری شود، افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر، به دنبال پرداخت مطالبات پرسنل دانشگاه هستیم و البته همه باید در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم تلاش کنند چرا که دانشگاه به همه مردم استان تعلق دارد.

معاون شبکه بهداشت شهرستان ملکشاهی نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: مطالبه مردم ملکشاهی، تسریع در بهره‌برداری از پروژه بیمارستان شهدای ملکشاهی است که امیدواریم با حمایت ریاست دانشگاه هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

کاظم‌پور افزود: با بهره برداری از این بیمارستان، بخش زیادی از مشکلات مردم محروم ملکشاهی در حوزه بهداشت و درمان رفع خواهد شد.

بازدیدی از ساختمان شبکه و اورژانس شبانه‌روزی شهرستان ملکشاهی از دیگر برنامه های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به ملکشاهی بود./ایرنا