پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 



ایلام - شهدای هسته‌ ای همچون شهید داریوش رضایی‌ نژاد با نثار خون پاک خود مسیری را پیش پای جوانان این مرز و بوم گشودند تا در جهت بالندگی و پیشرفت همه جانبه ایران و فتح قله های علمی و فناوری حرکت کنیم.

بر اساس آموزه های عقلی و اعتقادی علم و آگاهی؛ معیار سنجش و نیز ملاک برتری انسان ها و اوج عظمت اندیشمندان، درجه علمی و میزان اطلاعات و بار علمی آنان است زیرا که خداشناسی ثمره آگاهی و قرب الهی نیز در گرو دانایی و پویایی افراد است.

به همین خاطر بین دانا و نادان فاصله ، فراقت و تفاوتِ بسیار است، تبیین مجهولات و دستیابی به معلومات و تنعّم در برکات خدا، میراث انبیا و دانشمندان و ناگسسته ترین پیوندهای افتخار آمیز بین خالق هستی با اصحاب عقل و عرفان و معرفت است.

عقل، مایه حیات و منبع خیرات است و رفعت مُلک و رفاهِ مردم نیز مدیون تلاش علمی و تکاپوی تحقیقاتی دانشمندان است.

به همین دلیل چهره عالمان در آیینه دل ها و دفترِ تاریخ زنده و جاودانه است، جلال و جلوه جوانان خلّاق و خوش ذوقِ ایرانِ بزرگ همواره مورد حسدِ فرصت طلبان جهانخوار بوده است.

آنان با علم ، اراده و اجتهاد خویش اَسرار پنهان را کشف و ناممکن ها را ممکن و بدینسان آرامش جامعه را به ارمغان می آورند.

دکتر داریوش رضائی نژاد یکی از جویندگان علم ، مالکان معارف و صاحبان سلیقه بود که در اولین روز مرداد ماه سال (۱۳۹۰) توسط عوامل خائن اسرائیل به شهادت رسید تا ایران در جمع پنج کشور برتر جهان در حوزه فناوری هسته ای قرار بگیرد و به حساس ترین ابزار بازدارندگی دفاعی و پزشکی دست یابد.

دنیا میدان محاوره و مقاتله قدرت های قدر جهان و زورمداران زرشمار است و مزیّت و میوه آن، سهم اغنیا و حواشی و حوادث تلخش نیز از آنِ فقیران و تهی دستان است.

برای حفظ این موازنه مرگبار و تداوم این زَجرِ ظالمانه باید رضایی نژاد، شهریاری، احمدی روشن، علی محمدی و فخری زاده ها بدون هیچ گناهی توسط جانیان عالم به شهادت برسند و وجود با وقار و فیزیکی آنان نیز محو شود.

زیرا که آنان اکسیرِ علم و آگاهی و اسباب افول هیمنه شیطانی طاغیان و ترسیم گر نهیب و نشیب خیره سرانند.

دکتر داریوش رضایی نژاد؛ دانشمندی جوان چون ستاره درخشانِ عرصه علم و عقلانیّت باید به جرم تلاش برای استقلال ، امنیت ، عزت و اقتدار کشورش به دست طراحان سازمان های مخوف اسرائیل و با هدایت مستقیم مدیر موساد شهید بشود تا به زعم آنان تفوّق عالمان و اندیشه وران ایران کتمان گردد و استیلای استکبار تداوم یابد.

تمام تدابیر سرویس‌های اطلاعاتی اروپا و آمریکا، سیستم های ناوبری و راداریِ منطقه، انبوهی از تجهیزات مدرن نظامی مستقر در خاورمیانه، بکارگیری ظرفیت پهپادی و فناوری های شگفت هوایی و دریایی، استفاده از اتاق فکر طراحان و شارحان عملیات های روانی و مدیریت نامرئی زبده ترین نیروهای مقتدر چند ملیتی همراه با جنگ افزارهای دقیق و نقطه زن بکار گرفته می شود تا سردار حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت برسد، زیرا که ایشان عنصر آگاهی ، دانش دشمن شناسی و عزم استکبار ستیزی در وجودش متجلی بود.

ظالمان می دانند عالمان تُحفه عقل اند و عقل، چراغ اندیشه، اندیشه، راهبر قلب، قلب، هادی حواس ، حواس ها فرمانده اندام و اندام عاقلان و آگاهان نیز دشمن مستکبرانند.

جدّ بلیغ، فزونی فهم و تلاش طاقت فرسای شهید رضایی نژاد و یاران همسنگرش ستیزه جویان جهان را مُجاب کرد تا هوشیاری و توانمندی فرزندان فرهیخته ایران را باور کنند.

عالمان جهادگر؛ لباس رزم بر تن، قلمِ قدرت در دست و مدادِ مردانگی در کف، در یک مصافِ علمی رفتند و کاری حسینی (ع) کردند.

آیا ما نیز به رسالت زینبی‌(س) خود عمل کردیم؟ آیا با رانت و رشوه، دروغ و دورنگی، پارتی و پلشتی و خیانت در امانت مبارزه عملی کردیم؟

آنهایی که به برکت خون شهدا به مال و مَنال و منصب و منزلت دائمی رسیدند آیا به رسالت خویش در مقابل فداکاری شهیدان به درستی عمل نمودند؟

امیدواریم همه خود را در مقابل خدای سبحان و خون پاک شهیدان ، اندیشمندان و ایثارگران مسوول بدانیم و با عبور از نام و نان و اَلقاب و عنوان، تمام قد پاسدارِ حریم و حرمت عالمان شهیدمان باشیم.

اول مردادماه سالروز شهادت دانشمند هسته ای کشورمان؛ دکتر داریوش رضایی نژاد این شهید آزاده و اندیشمند، یکی از نخبگان برجسته کشور و صاحب ایده و اندیشه ای نو در رشته برق قدرت با کاربرد موثر در حوزه انرژی هسته ای بود که به خاطر دانایی و وفاداری به ایران عزیز به دست مزدوران رژیم صهیونیستی مقابل چشمان معصوم تنها دختر خردسالش (آرمیتا) به درجه رفیع شهادت نائل گردید./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group