پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

 

 

 

ایلام - مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام و دبیر اجرایی طرح ملی حامیم گفت: شیوع کرونا باعث از هم گسیختگی دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ها شد و اکنون این کنشگران متعهد در قالب طرح حامیم ساماندهی می شوند.

حجت الاسلام مهاجر مهدوی راد روز چهارشنبه در جمع نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه های مختلف استان و مسوولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: طرح معنوی - فرهنگی حامیم به منظور ایجاد امید برای جامعه هدف دانشجویی و تقویت خودباوری در این قشر است.

وی افزود: در طرح حامیم فعالان فرهنگی دانشجویی شناساسی و در دوره های آموزشی و کارگاهی مباحث معرفتی، علمی، فرهنگی، تربیتی، مهارت افزایی برای این افراد برگزار می شود.

مهدوی راد با بیان اینکه این دانشجویان وظیفه اصلی فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها را بر عهده دارند، در خصوص خروجی طرح حامیم هم توضیح داد: تربیت دانشجویان نخبه و کنشگر انقلابی فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و معنوی خروجی نهایی این طرح است.

وی ادامه داد: افتتاحیه طرح ملی حامیم شهریورماه امسال در شهر مقدس قم برگزار و از سوم تا نهم به مدت هفت روز فعالان دانشجویی از کارگاه های آموزشی دایر شده و مباحث اساتید و کتب معتبر کشوری بهره می برند.

وی یادآور شد: در طرح حامیم از دانشجویان سال اول و دوم بکارگیری می شود تا این افراد از همان ابتدا به بطن فعالیت های فرهنگی و معنوی ورود کنند و در سطح جامعه با ایجاد شبکه سازی و به روزرسانی اطلاعات و تقویت مهارت های ارتباطی فعالیت های فرهنگی را در سطح جامعه بسط و گسترش دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group