ایلام - سرپرست انتقال خون ایلام گفت: شیفت بندی نیروهای انتقال خون از امروز برای اهداکنندگان خون اعمال می شود و از عزاداران ایلامی انتظار داریم در پویش ایثار حسینی، اهدای آگاهانه خون مشارکت کنند.

دکتر لیلی عاصم آبادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال پویش «ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه» از اول ماه محرم تا پایان صفر در نظر گرفته شده است.

وی در مورد چگونگی شیفت بندی های اعمال شده توضیح داد: انتقال خون استان از امروز شنبه در سه شیفت کاری صبح از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ دقیقه، عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ (شب تاسوعای حسینی) پذیرای حضور مردم نوع دوست و اهدا کنندگان خون خواهد بود.

سرپرست انتقال خون ایلام افزود: روز تاسوعای حسینی نیز در سه شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ و شیفت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و در شیفت شب (شب عاشورای حسینی) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه تا ۲۴ و در روز عاشورای حسینی نیز شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ در نظر گرفته شده است.

عاصم آبادی ابراز امیدواری کرد: امسال نیز همانند گذشته عزاداران حسینی برای اهدای خون خود حضوری پرشور و پررنگ در پایگاه انتقال خون ایلام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ذخایر خونی استان در وضعیت مطلوبی است، تاکید کرد: مشارکت اهداکنندگان ایلامی همواره مایه دلگرمی بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی بوده، همین امر باعث مطلوبیت ذخایر خونی و فرآورده های خونی استان شده است./ایرنا