پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 



ایلام - استاندار کربلا گفت: امکانات لازم در تمامی زمینه ها برای استقبال از زائران اربعین آماده شده و مشتاقانه منتظر پذیرایی عاشقان حسینی به کربلای معلی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، نصیف الخطابی در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: کربلای مقدسه تمام موارد لازم در تمامی زمینه ها برای استقبال از زائران حسینی را آماده کرده است و فقط طرح حمل و نقل یاد شده مانده که تا آن زمان تکمیل خواهد شد.

وی افزود: همه در تلاش هستیم امکانات و زیرساخت‌های لازم برای استقبال از زائران را فراهم سازیم و در این میان مردم کربلا نیز مشتاقانه منتظر پذیرایی از زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در دهه اول محرم و ایام اربعین هستند.

استاندار کربلا در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین زوار ایرانی از طریق استان ایلام و مرز مهران به عتبات عالیات و کربلا مشرف می‌شوند، یادآور شد: ستادهای مختلفی در این زمینه با حضور مسئولان ارشد عراق در کربلا و استان واسط برای خدمت رسانی به زوار تشکیل شده است.

 

پیش‌بینی تردد بیش از سه میلیون زائر از پایانه مرزی مهران در اربعین حسینی

استاندار ایلام هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با استاندار کربلا گفت: گفت: همزمان با اربعین حسینی پیش‌بینی می‌شود بیش از سه میلیون زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران به کربلای مشرف شوند.

حسن بهرام نیا بیان کرد: امیدوارم با فراهم سازی بستر مناسب در کشور عراق این زیارت به عنوان یک خاطره خوب در اذهان زوار ایرانی باقی بماند.

در پایان این دیدار مقرر شد امروز شنبه یک دیدار دیگر بین استانداران ایلام و کربلا برگزار شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group