پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 



ایلام- استاندار ایلام گفت: با استفاده از ظرفیت منطقه چغاسبز و سالن‌های ورزشی و فرهنگی، امکان اسکان روزانه بیش از ۵۰ هزار زائر در اربعین مهیا شده است.

حسن بهرام نیا عصر سه‌شنبه در نشست ویژه ستاد اربعین استان با اشاره به در پیش بودن اربعین و تلاش جهادی مدیران استان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در مسیر مراسم اربعین افزود: برخی از ادارات و دستگاه های متولی در امر اربعین با مشکلات و تنگناهای مالی پیش رو هستند، اما این مساله، حرکت جهادی آنها برای آماده سازی زیرساخت‌ها را متوقف نساخته است.

وی در ادامه از ایجاد مکان‌هایی در استان برای اسکان زائران در شرایط خاص خبر داد و گفت: در مجموع برای اسکان بیش از ۵۰ هزار نفر زائر در منطقه چغاسبز و دیگر مکان های فرهنگی و ورزشی و ... در مناطق مختلف استان فضا با امکانات مناسب ایجاد کرده ایم.

استاندار ایلام در ادامه از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مسایل مربوط به اربعین، گفت: در استان وحدت و همدلی خوبی برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین ایجاد شده است.

بهرام‌نیا در ادامه از حمایت های ستاد مرکزی اربعین کشور و در راس آن معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تقدیر کرد و گفت: سردار میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین کشور هفته ای چهار بار تماس می گیرد و پیگیر روند امور اربعین در استان است.

وی در ادامه از همه متولیان امر در اربعین و در راس آن وزیر کشور به خاطر اهتمام جدی، قدردانی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group