پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 

ایلام - معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه این انقلاب یادگار شهدا است، گفت: مردم ایران اسلامی ادامه دهنده راه اولیا و شهدا و پرچمدار مبارزه با استکبار هستند.

سردار سرتیپ پاسدار علی شادمانی روز چهارشنبه در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل، اظهار داشت: اگر انقلاب ما امروز ماندگار است، حاصل حضور مردم در روزهای دفاع مقدس است و پیام این انقلاب به دوستان و دشمنان ارسال شده است.

وی افزود: ملت ایران اسلامی بعد از انقلاب با وجود مشکلات زیاد ناشی از ظلم استکبار، سربلندترین مردم هستند چرا که استقامت ملت ایران، هیمنه قدرت آمریکا را در هم شکسته است.

سردار شادمانی یادآور شد: ملت ایران با نگاه به عمق تاریخ، پیامبران و اولیای بزرگ الهی در برابر طاغوت زمان خود قرار گرفتند و راه مبارزه با استکبار و طاغوت از زمان پیامبران به عهد ما رسیده و این نبرد حق علیه باطل همچنان ادامه دارد و به ما رسیده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا سپاه انقلاب اسلامی ادامه داد: در عصر حاضر در راس دشمنان بشریت و سردمداری طاغوت، آمریکای جهان خوار قرار دارد که ۴۳ است مردم ایران با مبارزه خود این شیطان عصر حاضر را به زانو درآورده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر شیطان و جنایات بیشماری در دنیاست، اضافه کرد: آمریکا با شرارت استکبارطلبانه خود تمام دنیا را دچار جنگ کرده و انسان های زیادی را به قتل رسانده است و ایران روزگاری به خاطر رژیم منحوس و وابسته پهلوی زیر سلطه آمریکا بود که با پیروزی انقلاب اسلامی عزت خدشه دار ایران به ملت و کشور بازگشت.

سردار شادمانی گفت: راه شهیدان در پرتو انقلاب اسلامی، همان راه پیامبران و اولیای الهی است‌ چرا که شهیدان به خداوند، اولیا، انبیا و ولی فقیه پاسخ مثبت دادند و در بارگاه الهی همنشین بزرگان شدند و در جبهه های نبرد دعوت خداوند را خوب ادارک و باور کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.

درمعاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا سپاه انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی، با عمق وجود خود پبام را لبیک گفتند و در برابر امواج گلوله ها ایستادند و خود را فدای آرامش مردم کردند و یک ارزش الهی است که شهدا آن را خوب درک کردند.

سرتیپ پاسدار شادمانی تاکید: ما به عنوان وارثان شهدا باید با راه شهیدان را که به جایگاهی والایی رسیده اند باید آشنا شویم و در آن مسیر گام برداریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group