پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: از مجموع ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی استان تاکنون ۲ هزار و ۶۰ نفر تبدیل وضعیت شده اند.

جمال اسدی روز پنجشنبه در بیستمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام با حضور قاضی زاده هاشمی معاون ریاست جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در سفر اول ریاست جمهور به استان در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وجود اینکه حتی یک مصوبه در این حوزه نداشتیم، اما ۲۴ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا در استان ایلام با حمایت استاندار ایلام مصوب شده است.

وی افزود: ۲۰ جلسه در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران نیز با تأکید استاندار ایلام و تشکیل کمیته سرمایه استانی برگزار شد که از مجموع ۲ هزار و ۱۸۰ نفر که مشمول تبدیل وضعیت بوده‌اند تاکنون ۲ هزار و ۶۰ نفر تبدیل وضعیت شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام یادآور شد: طی ۶ ماه اول سال جاری در قالب طرح سپاس بیش از ۱۰ هزار مورد سرکشی از خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران با حضور مسوولان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام انجام شده است.

اسدی ادامه داد: در مناسبت ها و یادواره های شهدا و حوزه اربعین حسینی فعالیت های بزرگی در حوزه ایثار و شهادت برگزار و ۱۷ موکب در سطح شهرهای مختلف و مرز مهران دایر و بالغ بر پنج هزار نفر از خانواده های معزز شهدا در مرز مهران اسکان موقت در ایام اربعین داده شدند.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در مهران در ایام اربعین اضافه کرد: ۱۷ موکب در مهران دایر و خدمت رسانی در اربعین به زوار انجام شد، ۱۹۰ هزار بطری آب معدنی در مهران توزیع کردیم و ۵ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران را در مهران در ایام اربعین اسکان دادیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group