پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024
 

ویرا- کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: ایستگاه باران سنجی سیاه گاو آبدانان با ۶۹.۲ میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی را طی ۲۴ ساعت گذشته دریافت کرده است.

احسان احمدی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ایستگاه های مراکز شهرستانی نیز بدره با ۵۱ ملیمتر بیشترین بارش را داشته و در شهر ایلام نیز ۴.۸ ملیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی افزود: در شهرهای سرابله، هلیلان و چوار میزان بارش ها صفر بوده است که احتمال اینکه امروز در این مناطق بارش باران رخ دهد وجود دارد.

احمدی نژاد یادآور شد: این سامانه بارشی تا امشب در آسمان استان فعالیت می کند و از اواخر وقت امشب از استان خارج خواهد شد که البته احتمال بارش باران طی ساعاتی از فردا به علت وجود رطوبت در هوا و رشد ابرها دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: بارش ها به صورت نقطه ای و همراه با رگبار، رعد و برق و خطر صاعقه است و در برخی مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی اضافه کرد: با خروج این سیستم از آسمان استان ایلام، هوای استان تا پایان هفته پایدار خواهد بود ولی از اواخر هفته شکل گیری یک سامانه بارشی جدید دور از ذهن نیست که اطلاعات درباره آن سامانه طی روزهای آینده مخابره می شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group