پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام گفت: دستگاه های عضو ستاد بحران استان با توجه به پیش بینی بارش شدید باران در حال آماده باش هستند.

مجید بیگلریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، دستگاه های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف استان طی امروز و فردا در وضعیت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: به همه فرمانداران، شهرداری و دهیاری های استان حالت آماده باش برای مقابله با پیامدهای احتمالی بارش های سیلابی طی این ۲ روز ابلاغ شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام ادامه داد: لایروبی و بررسی وضعیت کانال ها و آبراهه های مهار و دفع آب های سطحی و مسیل ها از جمله اقداماتی است که این دستگاه ها باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

بیگلریان یادآور شد: در سطح شهر ایلام نیز برای برخی مناطق که از سیستم دفع آب های سطحی مناسبی برخوردار نیستند یا به علت ساخت و ساز های غیر مجاز ورودی این کانال ها مسدود شده، حوضچه های آرامش ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: هرچند ظرفیت سیستم دفع آب های سطحی و بارش های سیلابی در استان جوابگوی میزان بارش ها نیست، اما اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران، باعث تعدیل و کاهش میزان خسارت های احتمالی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بنا بر پیش بینی کارشناسان هواشناسی سیستم بارشی قوی طی امروز و فردا هوای استان ایلام را تحت تاثیر ناپایداری های جوی قرار می دهد و پتناسیل بارشی در مناطق شمال و شرق استان بیشتر است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group