پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 

 

 

 

 

ایلام - استاندار ایلام گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در جریان سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان برای تکمیل تونل کبیرکوه تخصیص یافت.

حسن بهرام نیا در جمع مردم آبدانان اظهار داشت: وجود تورم و بیکاری جوانان ۲ مشکل اصلی در سطح ایران و استان ایلام است که همه خدمتگزاران را رنج می دهد و ضرورت دارد کلیه اقشار با اتحاد و اتفاق نظر و در قالب یک برنامه مدون برای حل این مشکلات تلاش کنند.

وی عدالت اجتماعی را مهمترین راهبرد دولت سیزدهم دانست و افزود: جمهوری اسلامی یک خانواده بزرگ بوده که دارای منافع مشترک و سرنوشت یکسان و همانند یک درخت بلند و تنومندی است که همه اقشار و آحاد مردم از سایه و ثمر آن بهره مند می شوند.

استاندار ایلام با تاکید بر توسعه خدمات عمومی در استان یادآور شد: در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام ۲۵۰ میلیارد تومان برای ادامه احداث تونل کبیرکوه و دیگر طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان آبدانان اختصاص یافت.

وی اغتشاشات اخیر در شهرستان آبدانان را نتیجه ستیزه جویی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: همت و تلاش مدیران کشور رفع نارسایی های اجتماعی است و طی روزهای گذشته نیز ماموران انتظامی با سعه صدر با مسئله برخورد کردند و از سلاح جنگی استفاده نکردند که در این مسیر نیز تاکنون شاهد شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت کشور بدست اغتشاشگران هستیم.

استاندار ایلام تعرض به مساجد ، تحریق اماکن مذهبی و کتاب الهی توسط هنجارشکنان را رویدادی بسیار تلخ توصیف کرد و گفت: شایسته است معتمدین و ریش سفیدان با مشارکت مدیران و نهادهای فرهنگی با بیان مضرات و مخاطرات فردی و اجتماعی این اقدام اسفبار برای جوانان و نوجوانان هرچه سریع تر دامنه این حرکت غم انگیز و دون شان مسلمین را از این شهرستان نخبه پرور و متدین پاک و امنیت پایدار را در منطقه مستقر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز گفت: دشمنان داخلی و خارجی در تور اطلاعاتی نظام بوده و قادر به هیچ اقدامی نیستند.

حجت الاسلام و والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود: نهال جمهوری اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده و آمریکا و اسرائیل قادر به متوقف کردنش نیستند.

وی یادآور شد: آبدانان شهر پرورش سردار صارم طهماسبی و شهید داریوش رضایی نژاد بوده و دارای شان و جایگاه رفیعی است.

در این نشست که جمعی از قشرهای مختلف مردم نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان آبدانان توسط مدعوین تبیین و از استاندار خواستند نسبت به حل آنان اقدام نماید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group