پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

 

 

 

 

 

ویرا - با حضور سیدغلامحسن‌ گرشاسبی ؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و احرارنژاد؛ نماینده سرمایه‌گذار پروژه مینی‌ان‌جی‌‌ال دهلران، از کارشناسان و نیروهای شرکت‌ پتروشیمی ایلام که در‌ راه‌اندازی پروژه MINI NGl دهلران حضور داشتند، تقدیر شد.

 

به گزارش ر‌وابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام ،در این آیین احرارنژاد؛ نماینده سرمایه‌گذار و مهدی کریمی؛ مدیر پروژه مینی‌ان‌جی‌ال دهلران از نیروهای شرکت پتروشیمی ایلام تقدیر کردند.
با راه‌اندازی این پروژه ضمن جلوگیری از هدر رفت حدود 67 میلیون فوت مکعب گازهای سرچاهی چاه‌های ,A3,A2 منطقه چشمه خوش که از حدود ۲۵ سال پیش در حال سوختن و هدر رفت می باشند بخشی از خوراک واحد الفین ایلام تامین خواهد شد.

 

مسئولیت راه‌اندازی این مجموعه بر عهده متخصصان پتروشیمی ایلام بود که در بخش‌های مختلف به درخواست کارفرما سایت و تیم راه انداز پتروشیمی ایلام مستقر در سایت NGL ، ارائه خدمات انجام داده است.

 

کارشناسان پتروشیمی ایلام با تجربه حضور در پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی‌های مختلف در منطقه ویژه پارس جنوبی، منطقه ویژه ماهشهر ضمن کمک به پیش راه اندازی و راه اندازی پالایشگاه گاز ایلام و انجام پیش راه اندازی و راه اندازی واحدهای یوتیلیتی ، HDPE ، SRU و الفین پتروشیمی ایلام در حال کمک به توسعه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی در سطح استان ایلام می باشند.

 

در پایان این آیین، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز از آقایان احرارنژاد و کریمی تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group