پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

 

ویرا - سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با اصلانی؛ رئیس سازمان بازرسی استان ایلام گفت:عدالت اصلی‌ترین شاخصه تولید پایدار و افزایش بهروه‌وری در صنعت است.


به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، گرشاسبی با بیان اینکه جایگاه نظارتی بازرسی در کشور و بویژه صنعت یک جایگاه ویژه و مهم است افزود:این سازمان نقش بازدارندگی و راهنما را در مجموعه‌های تولیدی بر عهده دارد.


وی با اشاره به اینکه پتروشیمی به‌رغم مشکلات موجود و پیش‌بینی نشده پس از سال‌ها با اتکا بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان داخلی دست به زانو گرفته ، ایستاده و «روسفید »است ادامه داد:سه پروژه مهم عمرانی و‌ راهبردی در پتروشیمی ایلام اکنون در دست اقدام است.


نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام افزود:پروژه‌های SRP ، RO و ZLD با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در دست بهره‌برداری است.


سیدغلامحسن گرشاسبی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در پروژه ZLD حدود ۶ و نیم میلیون دلار است که تا ماه آینده راه‌اندازی می‌شود ادامه داد: بر اساس طراحی این پروژه ۳۰ لیتر در ثانیه پساب بازیابی می‌شود.


مدیرعامل پتروشیمی ایلام در ادامه با اشاره به مشارکت در اجرای پروژه مهم انتقال پساب شهر ایلام از طریق خط لوله افزود: در راستای حمایت از تولید ، بازرسی استان در رفع معارض و بهره‌برداری قریب‌الوقوع این پروژه ، پتروشیمی ایلام را یاری کند.


گرشاسبی از راه‌اندازی نظام مشارکتی برای کاهش حواشی مجتمع خبر داد و گفت: پتروشیمی ایلام به بازرسی استان با چشم «هدایتگر »نگاه می‌کند.

 

خط‌کش بازرسی استان «قانون» است

مهدی اصلانی؛ رئیس سازمان بازرسی استان نیز در این دیدار با تقدیر از حساسیت‌ و نگاه ویژه مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مقوله بازرسی و نظارت بر حسن اجرای کار گفت:خط‌‌کش‌ و فصل مشترک بازرسی استان در ارتباط با دستگاه‌ها قانون است.


مهدی اصلانی با بیان اینکه تمرکز بازرسی استان در انتخاب موضوع مسئله‌محوری، گستردگی محور فعالیت‌ها و کاهش هزینه است، افزود: تنها راه حل مشکلات کشور مدیریت جهادی و انقلابی است.


وی تاکید کرد: بازرسی کل استان از تمام ظرفیت‌‌ خود برای حل مشکلات واحدهای تولیدی از جمله شرکت پتروشیمی ایلام بهره خواهد گرفت.


رئیس سازمان بازرسی استان با اشاره به اهمیت و ضرورت راه اندازی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایلام از منظر مسایل زیست محیطی و پروژه های کلان نیمه تمام و تامین پساب واحدهای صنعتی در شرایط تنش آبی و نقش و اعلام امادگی شرکت پتروشیمی در مشارکت در تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط مکلف به همکاری و تعامل با شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان یکی از واحدهای تولیدی مهم استان در راستای تکمیل و تسریع در اجرای این پروژه می باشند.


اصلانی افزود: نظارت پیشگیرانه و رویکرد مسئله محوری در نظام تدوین و اجرای برنامه ریزی بازرسی ها از اولویت های ابلاغی بازرسی کل استان ایلام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group