پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

ویرا- مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵،۷ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ در این استان جذب و پرداخت شده است.

نورالدین الیاسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسهیلات تبصره ۱۶ بودجه مربوط به ازدواج ، مسکن، فرزندآوری، اشتغال، درمان بیماران صعب العلاج و همچنین حمایت از خود اشتغالی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

وی افزود: سهم استان ایلام از محل تبصره ۱۶ امسال ۱۷ هزار و ۹۲۴ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: دستگاه های مختلف مسوول در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ استان تاکنون پنج هزار و ۸۱۷ مورد را به افراد واجد شرایط پرداخت کرده اند.

الیاسی تاکید کرد: مبلغ پرداختی این تسهیلات تاکنون ۶ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال بوده که نشان می دهد ۵۵،۷ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ در استان ایلام به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بالاترین سهمیه را با مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده که تاکنون یک هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال معادل ۴۹،۷ درصد را پرداخت کرده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از محل منابع ملی از چهار هزار میلیارد ریال سهمیه ابلاغی سه هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال را پرداخت کرده که عملکرد ۸۶،۴ درصد را نشان می دهد.

الیاسی اظهار داشت: بهزیستی نیز عملکرد ۶۶،۸ درصد را ثبت کرده بطوریکه از یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال سهمیه تعیین شده تاکنون ۸۰۱ میلیارد ریال را به مددجویان خود پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: بنیاد شهید ، بسیج سازندگی ، پارک علم و فناوری ، بنیاد علوی و معاونت وظیفه عمومی نیز تاکنون در این زمینه عملکردی نداشته و اعتباری را جذب نکرده اند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group