پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

ایلام - فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشرافیت کامل هرگونه حرکت هوایی دشمن را برای تامین امنیت آسمان کشور رصد می کند.

امیر محمدرضا صادقی زاد روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی شهید ملکی شهرستان آبدانان اظهار داشت: براساس تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا و تکیه بر دانش علمی و عملیاتی کارکنان و افسران متخصص و متعهد نیروی پدافند هوایی، توان پژوهشی و قدرت عملیاتی پدافند هوایی بحدی رسیده است که هیچ پرنده ای از دشمنان ایران اسلامی جرعت تعدی و تجاوز به مرزهای هوایی کشور را ندارد.

وی، آسمان غرب کشور را امن ترین مرز کشور دانست و افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری، تعهد و پایبندی پرسنل و و امکانات و تجهیزات فنی و نظامی نیروی پدافندهوایی، همه مرزهای هوایی جمهوری اسلامی را در مقابل قویترین قدرت های دنیا و منطقه نفوذ ناپذیرکرده است.

امیر صادقی زاده با تبریک دهم شهریور سالروز تاسیس نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان یکی از قدیمی و توانمندترین گروه های پدافند هوایی کشور است که تاکنون با تقدیم ۱۷ شهید گرانقدر در اوج اقتدار و هوشمندی ، به نحو مطلوب و مفید از مرزهای هوایی غرب کشور پاسداری و حفاظت کرده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور یادآور شد: امنیت یک رکن حیاتی در شریان و جریان کشور است که هیچ نعمتی نمی تواند جایگزین آن شود و امروز با هوشیاری و آمادگی ‌رزمی نیروهای مسلح، حمایت و مشارکت مردم بطور صد درصد در جامعه ما حاکم و پا برجا است.

در پایان این آئین از زحمات سرهنگ کیومرث نورالهی فرمانده سابق پدافند هوایی آبدانان تقدیر و سرهنگ حمید کیانی بعنوان فرمانده جدید این یگان نظامی معرفی شد.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group