پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

 

 

 



ایلام - استاندار ایلام گفت: میزان پیشرفت فیزیکی نهضت مسکن ملی در شهرستان ها معیار سنجش عملکرد فرمانداران است و ماهیانه این مهم در تمامی شهرستان ها رصد می شود.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست شورای اداری چرداول با اشاره به ساخت یک میلیون سالیانه در کشور، افزود: روند پیشرفت نهضت ملی مسکن در برخی شهرستان ها نظیر چرداول رضایت بخش نیست و این شهرستان از برنامه تعیین شده عقب است.

وی افزود: اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و رسانه ها برای ثبت نام نهضت ملی مسکن بعنوان یک طرح مهم ملی که موجب صاحب مسکن شدن بسیاری از مردم می شود، باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع بر انجام عملیات راهسازی در استان گفت: بخشی از تصادفات ایام نوروز به دلیل سهل انگاری و کم احتیاطی و بخشی دیگری به دلیل کیفیت نامطلوب راههای مواصلاتی استان بود.

بهرام نیا ادامه داد،: پیام اصلی تصادفات منجر به فوت در این استان طی ایام نوروز این بود که ما باید فرهنگسازی در خصوص رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان داشت: در کنار فرهنگسازی نباید از وضع نامطلوب برخی محورهای مواصلاتی استان غافل شویم و در این راستا برنامه داریم پروژه های راهسازی در سال جدید با شتاب بیشتری تکمیل شوند.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های چرداول گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های گردشگری، تولیدی، کشاورزی و صنعتی فراوان است که باید از این پتانسیل ها برای توسعه شهرستان استفاده شود.

بهرام نیا با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ گفت: سال‌ جاری پیام مقام معظم رهبری تولید با محوریت دانش بنیان و اشتغال است که باید این مهم نصب العین فعالیت همه مدیران باشد.

وی با قدردانی از فرماندار چرداول و تمامی دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی در این شهرستان گفت: در بحث اسکان مسافران نوروزی، پایش محورهای مواصلاتی، تیم های مستقر در محورها، مهیا کردن شهرستان برای مسافران نوروزی مجموعه مدیران شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.

وی هنر مدیران را انجام کار با حداقل امکانات ذکر کرد و گفت: مدیری که بتواند با کمترین امکانات و ظرفیت های موجود طرح های مورد نظر خود را خلاقیت و کار جهادی تکمیل کند، بطور قطع مدیری توانمند است.

تجدید دیدار با مردم، پایش و رصد مشکلات وضع موجود و بازدید از چندین طرح از جمله پمپاژ کشاورزی روستای زیرتنگ بیجنوند و همچنین شرکت در نشست شورای اداری از جمله مهم ترین برنامه های سفر استاندار به چرداول بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group