پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در استان گفت: کاهش نرخ تورم و مدیریت خاموشی ها در سال دولت سیزدهم قابل تقدیر است که این روند باید استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار صبح چهارشنبه در کلاس اخلاق با حضور استاندار ایلام و دیگر مدیران استان با درود بر روح شهدای دولت به خصوص شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: آمار کاهش تورم در استان قابل تقدیر است و کارشناسان برای کاهش بیشتر تورم در استان پژوهش های لازم را انجام دهند تا بتوانیم شاهد استمرار این روند باشیم.

وی افزود: وضعیت برق نیز امسال تاکنون در استان پایدار بوده است اما سال گذشته تابستان مشکلات قطعی برق موجب رنج و مشکلاتی برای مردم شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بیان دستاوردها در هفته دولت به ویژه در دولت سیزدهم که اقدامات خوبی انجام دادند، ضرورت دارد چراکه مهم ترین هدف دولت بیان دستاوردها و واقعیت هاست.

کریمی تبار با اشاره به اینکه دنیا ارزش این را ندارد که انسان دست به هرکاری برای گرفتن پست و مقام بزند، گفت: شهید رجایی کسی بود که وقتی رئیس جمهور شد، پیشینه خود را فراموش نکرد.

وی با اشاره به اینکه شاخص مدیریت در اسلام ایمان به خدا و منفعت رسیدن به مردم است، گفت: مدیران برای مردم وقت بگذارند و پاسخ گوی مردم باشند، چرا که بدترین آفت کار در مدیریت تعریف و تمجید و بله قربان گو بودن است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: خدمت به خلق مقدمه قرب الهی است که و باید هم برای خدمت به مردم از پیشتاز باشیم‌./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group