پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 



ایلام - معاون امور عمرانی استاندار ایلام بر لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل جاده ایلام - مهران تاکید کرد و گفت: این مسیر در ایام اربعین برای رفاه و تسهیل تردد زائران بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی روز سه‌شنبه در دیدار با رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای جاده ایلام به مهران شد و گفت: در این شرایط سخت کرونایی کار و تلاش در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی با قوت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پروژه‌های اربعین مثل مسیر ایلام به مهران در اولویت کاری قرار دارد که در این راستا نیازمند مساعدت بیشتر سازمان برنامه و بودجه هستیم.

وی بر بهسازی راه دره شهر - آبدانان و تکمیل تونل کبیرکوه تاکید کرد و افزود: همچنین نیازمند توجه و اهتمام ویژه برای اتمام پروژه مهم بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام هستیم که در این شرایط کرونایی اهمیت آن دوچندان احساس می‌شود.

گفتنی است که در این نشست رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به موارد مطرح شده قول مساعدت و پیگیری لازم را داد.

معاون استاندار ایلام همچنین در دیدار معاونان برنامه‌ریزی و امور فنی و اشتغال معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری خواستار اجرایی شدن مصوبات سفرها و تفاهم‌نامه‌های ایجاد شده در استان با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری شد.

وی تصریح کرد: پیگیری اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به استان نیازمند همکاری و همراهی است.

وی افزود: گفتنی است که اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مازاد بر سهمیه استان در اعتبارات اشتغال روستایی است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group