پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

 

 

ایلام-  دادستان ایلام از پلمب ۶ واحد قلیانی در ایلام در چند روز اخیر خبر داد و گفت: دادستانی هیچ مماشاتی با متخلفان و واحدهای عرضه کننده قلیان نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادستانی ایلام، عبدالوهاب بخشنده از پلمب ۶ واحد قلیانی و ضبط تعداد ۱۸۴ عدد قلیان و تحت نظر قرار دادن یک نفر به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا در شهر ایلام خبر داد.

وی افزود: با توجه به دغدغه مردم در زمینه فعالیت این واحدهای غیر مجاز در سطح شهر ایلام و رفتارهای نامتعارف و غیر قانونی که در این واحدها صورت می گرفت، دادستانی در راستای توجه به مطالبات و خواسته های مردم و اجرای قانون، اقدام به پلمب این مراکز کرده است.

وی افزود: گزارشات مردمی در مورد تخلفات واحد های مختلف صنفی به دادستانی واصل شده است که دادستانی به این واحد ها تذکرات لازم را گوشزد کرده و در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده با آنان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

دادستان مرکز استان تاکید کرد: در مواردی که دغدغه های جدی مردمی وجود دارد و همچنین مواردی که با امنیت جامعه و مردم در ارتباط باشد، دادستانی هیچ مماشاتی با متخلفان نخواهد کرد و اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group