پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 



ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه امسال، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های اصلی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشت.

نورالله دلخواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین) اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۵۹ خودرو در جاده های استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین میزان ترددها در این مدت در محورهای ایلام - چوار با ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ تردد، ایوان - اسلام آباد ۱۵۰ هزار و ۴۵۶ تردد و ایلام - صالح آباد با ۱۴۰ هزار و ۳۰۹ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و یادآور شد: طی این مدت ۲۱۴ هزار و ۵۶۲ خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این‌ میزان‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر بوده است.

دلخواه از جابجایی ۴۸ هزار و ۱۵۵ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

به گفته وی، این میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت ۷۴ شرکت حمل و نقل عمومی یادآور شد: این تعداد مسافر در قالب هفت هزار و ۴۷۵ سفر جابجا شده اند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group