پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 



ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در پی بروز گرد و غبار در استان به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان تا پایان شرایط آلودگی هوا توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

 

دکتر جمیل صادقی فر روز جمعه در گفت و گو با ما اظهار داشت: شهروندان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی‌مورد در معابر شهری خودداری کنید و کودکان، سالمندان و بیماران قلبی عروقی، تنفسی و مبتلا به آسم از حضور و فعالیت در فضای باز خودداری کنند. وی افزود: در شرایط آلودگی هوا استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین را کاهش داده و تا حد امکان از وسایط نقلیه عمومی استفاده شود. دکتر صادقی فر تاکید کرد: درصورت ضرورت خروج از منزل حتما از ماسک مناسب استفاده و توصیه های بهداشتی رعایت شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: کارکنانی که به واسطه شغلشان در معرض گرد و غبار قرار دارند، حتما از وسایل حفاظت فردی استفاده کنند. صادقی فر به پرهیز از مصرف سیگار و قلیان، افزایش مصرف شیر، ماست کم‌چرب، میوه و سبزیجات تازه و مایعات در مواقع بروز گرد وغبار تا عادی شدن شرایط هوا توصیه کرد. وی با بیان اینکه از هرگونه فعالیت منجر به افزایش آلودگی هوا خودداری شود، گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه علائم تنگی نفس، قلبی - عروقی، سریعا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی یا بیمارستان مراجعه نمایند./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group