پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

 

 



ایلام- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تسهیل تردد سالمندان، افراد کم توان و معلولان در ساخت و سازهای جدید در نظر گرفته شود و همه دستگاه های اجرایی برای این مهم پای کار باشند.

محمد سبحان حسنی روز یکشنبه در نشست هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان استان افزود: براساس الزامات قانونی که به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است باید شرایط تردد و سهولت دسترسی سالمندان در ساختمان جدید در نظر گرفته شود.

وی از دستگاه های اجرایی که بطور کامل طبق زمانبندی در راستای خدمات رسانی به سالمندان به وظیفه قانونی خود عمل کردند قدردانی کرد و گفت: همه ما مکلف هستیم شرایطی ایجاد کنیم که افراد کم توان، سالمندان و معلولان در راستای دریافت خدمات از ادارات و سازمان ها با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به موضوع ساخت و سازها، گفت: شهرداری ها باید در ساخت و سازها شرایط تسهیل تردد و رفت و آمد معلولان، سالمندان و افراد کم توان را در نظر بگیرند و با دقت بر این مهم نظارت شود.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: در ساخت ساختمان‌های جدید و مجتمع های اداری باید شرایط تسهیل تردد و دسترسی معلولان در نظر گرفته شود و رمپ های غیر استاندارد نیز برای دسترسی آسان این قشر اصلاح و بهسازی شود.

حسنی خاطرنشان کرد : اگرچه همه دستگاه های اجرایی در راستای حفظ حقوق و جایگاه سالمندان باید شرایط تردد و دسترسی این قشر را مهیا کنند اما اولویت نخست تسهیل دسترسی برای سالمندان دستگاه هایی هستند ارباب رجوع زیادی از جامعه هدف دارند.

وی با تاکید بر کار جهادی و همه جانبه مدیران برای توسعه استان، گفت: امروز در شرایطی هستیم که مدیران با روحیه جهادی و انقلابی باید کار کنند و حرکت در این مسیر انتظاری است که رئیس جمهور از همه ما دارد.

حسنی اضافه کرد : تمامی مدیرانی که منصوب شدند دارای روحیه جهادی هستند که باید نگاه و محور کار آنان تنها گره گشایی از مشکلات مردم، سالمندان و افراد کم توان جامعه باشد.

وی با بیان اینکه تخریب مدیران قطار خدمت رسانی به مردم را متوقف نمی کند، افزود: مدیران به پروژه مشغول سازی مدیران به حاشیه ها توجه نکند و تنها به خدمت رسانی به مردم را محور کار خود قرار دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group