پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 



ایلام - استاندار ایلام گفت: پیشرفت فیزیکی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی سپاه ایلام با مشارکت آبفا ۱۲ درصد و یک بیشتر از متوسط کشور است.

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست قرارگاه محرومیت با محوریت " آبرسانی روستایی" با تاکید بر رعایت تمامی ملاحظات و استانداردهای فنی و مهندسی در طرحهای آبرسانی، افزود: مشخصات فنی، در نظر گرفتن استانداردهای لازم فنی و مهندسی از شاخص های مهم در این طرح آبرسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آبرسانی در قالب پروژه های محرومیت زدایی زمینه ساز توسعه پایدار است، چرا که نسل آینده از آن بهره می گیرند.

استاندار ایلام متوسط میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی کشور را ۱۱ درصد عنوان کرد و گفت: این میانگین در استان ایلام با یک درصد افزایش نسبت به متوسط کشوری ۱۲ درصد است.

وی اضافه کرد: در راستای آبرسانی به روستاهای محروم اقدامات خوبی توسط قرارگاه محرومیت سپاه استان در حال انجام است که از تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه قدردانی می کنم.

بهرام نیا با قدردانی از اقدامات انجام شده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و آبفای استان در راستای آبرسانی روستایی، گفت: با توجه شناختی که از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است، امیدواریم این طرح در موعد تعیین شده به سرانجام برسد.

استاندار ایلام از افزایش میزان روستای تحت پوشش آبرسانی در استان خبر داد و گفت: طی رایزنی انجام شده روستاهای هدف آبرسانی از ۱۲۸ روستا به ۲۰۰ روستا افزایش یافته و رقم اعتباری نیز برای این مهم ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در تکمیل پروژه عمرانی و زیر ساختی، گفت: اگر چنانچه مشکلی پیش نیاید قبل از زمان قرارداد و موعد تعیین این پروژه مهم به اتمام می رسد.

بهرام نیا با اشاره به اقدامات در حال انجام در حوزه آبرسانی استان و همچنین شهرستان هلیلان، گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل آب ۱۸ روستای هلیلان برطرف می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group