پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

 

 

ایلام- مدیرکل کمیته امداد ایلام از هدفگذاری بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

رضا طاهری در نشست بررسی تسهیلات تبصره ۱۶ اظهار داشت: در میان جامعه تحت پوشش این نهاد افراد توانمند وجود دارد که با مهارت آموزی و تخصیص تسهیلات ارزان قیمت می توانند خودکفا شوند و درآمد مناسبی برای خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: دولت در راستای حمایت از این افراد با تخصیص تسهیلات تبصره ۱۶سعی دارد بسیاری از این افراد را وارد بازار کار کند تا علاوه بر اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی خودکفا شده و از جمعیت تحت پوشش خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در این نشست با ارائه گزارشی از روند اشتغال آفرینی برای مددجویان و نیازمندان این نهاد گفت: امسال ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد هدف گذاری شده است که تحقق ایجاد این تعداد شغل نیازمند همکاری بانکهای این استان است.

طاهری افزود: از این تعداد فرصت شغلی هدف گذاری شده برای نیازمندان تاکنون برای ۳ هزار و ۲۷۰ نفر پرونده تشکیل و به بانکهای استان معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: همچنین بیش از ۵۰۰ نفر نیز تسهیلات دریافت کرده اند که جمع تسهیلات پرداخت شده به این افراد ۴ چهار هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بوده است.

طاهری ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال توسط بانک ها معمولا تسهیلات کمتری پرداخت می شود انتظار ما از بانک ها این است که در این چند ماه باقی مانده در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با ما داشته تا بتوانیم به همه تعهدات خود عمل کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group