پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 

 



ایلام - استاندار ایلام با اشاره به پیش بودن اربعین گفت: هم اکنون روزانه پنج هزار زائر عتبات عالیات وارد استان می شود و این مهم می طلبد خدمات رسانی خود را با زوار افزایش دهیم.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با قدردانی از اعضای ستاد اربعین استان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین بخوبی در امور اربعین وظایف خود را انجام دادند.

وی افزود: مساجد، مکان های مذهبی، سالن های ورزشی و مدارس در شهرستان های زائرپذیر محل اسکان زائران خواهند بود و از تمامی این مکان ها در اربعین در شهرستان های چرداول و ملکشاهی بصورت میدانی بازدید شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده مسیر ایلام - مهران تا اربعین چهار خطه می شود و روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب در مهران تامین و برق ۳۰ مگاواتی در مهران به بهره برداری رسیده است.

بهرام نیا با تاکید بر تسریع عملیات لاین دوم پل صلواتی ایلام یادآور شد: عرشه این پل آماده شده و تا قبل از اربعین لاین دوم این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر در شهرستان های زائرپذیر و سایت چغاسبز اسکان داده می شوند و تا اربعین تلاش داریم این تعداد اسکان از ۶۰ هزار نفر نیز عبور کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه آذوقه ، اقلام و نذورات توسط کمیته مشارکت ها مردمی اربعین استان ساماندهی شود، گفت: محور اربعین امسال مردم هستند چراکه مردم هر زمان حضور یافتند به توفیقات زیادی دست یافتیم.

 

برای قضاوت در مورد عملکرد شهردار ایلام زود است

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد شهردار ایلام گفت: شهردار ایلام در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی انجام داده و اگر کمک داده شود فضای شهر دگر گون خواهد شد و پس از یکسال می توان عملکرد او را قضاوت کنید.
استاندار ایلام درپایان از شهردار ایلام بخاطر ورود خیلی خوب در بحث رفوژ جاده، نظافت شهر و ... تشکر و قدردانی کرد.

وی سپس خواستار افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در مهران شد و گفت: با توجه اینکه اعلام کردیم مردم با وسایل شخصی به مهران بیایند باید ظرفیت پارکینگ‌های این شهر را افزایش دهیم.

رئیس ستاد اربعین استان با بیان اینکه در این ایام چشم دنیا به مرز مهران دوخته شده است، گفت: پیش بینی می شود در اربعین حدود ۷۰ درصد زوار از مرز مهران عبور و در بازگشت بیش از ۸۰ درصد از مرز مهران وارد کشور شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group