پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 

 

 

ایلام - ویرا - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: طی بازرسی های انجام شده در طول سال جاری و سال های قبل بیشترین کالای مکشوفه غیر استاندارد و جعل نشان استاندارد شده در بازار مصرف ایلام مربوط به فرآورده فیلتر هوای خودرو سبک بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، همتی افزود: از آنجایی که فرآورده فیلتر خودرو سبک مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد، تولیدکنندگان ملزم هستند محصولات تولیدی خود را با کیفیت و مطابق استاندارد ملی مربوطه تولید و با درج نشان استاندارد معتبر روانه بازار مصرف نمایند. همچنین توزیع کنندگان و واحدهای صنفی نیز ملزم هستند کالای دارای نشان استاندارد با کد ده رقمی معتبر عرضه و به فروش برسانند.

مدیر کل استاندارد در ادامه گفت: در کل کشور 196 واحد تولیدی فیلتر هوای خودرو دارای پروانه استاندارد و در ایلام نیز دو واحد توليدي دارای پروانه استاندارد معتبر این فرآورده وجود دارد.

همتی در پایان تاکید نمود: افرادی که تحت قرارداد با شرکت های بدون مجوز از استان های دیگر اقدام به تولید غیرقانونی فیلتر هوا در استان ایلام می نمایند، آگاه باشند، بدون مجوزهای تولید و استاندارد، مجاز به عرضه محصول خود نبوده و در صورت تولید و عرضه محصول غیر استاندارد، برخورد قانونی در انتظار آنهاست. 

از خریداران محترم نیز درخواست می شود هنگام خرید فیلتر هوا، از اصالت علامت استاندارد آن اطمینان حاصل نمایند و برای این منطور کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پيامکي 10001517 پیامک نموده و اصالت علامت استاندارد را استعلام بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group