پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

 

ایلام- پنج زندانی جرایم غیرعمد در ایلام به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و همزمان با ورود پرچم متبرک حرم رضوی به این استان، از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان های استان ایلام روز سه شنبه در این مراسم افزود: امروز با حضور خدام حرم رضوی و مراسم پرچم گردانی حرم رضوی، بدهی پنج زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه پرداخت و زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مجید احسانی عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به زندانیان و خانواده های آنان شده است و کرامت انسانی زندانیان به خوبی حفظ و حقوق شهروندی آنان رعایت می شود.

وی گفت: در سال گذشته ۱۵۶ زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شدند و تلاش می شود در سال جاری با همت خیرین، تعداد بیشتری از زندانیان از زندان آزاد شوند.

مدیرکل زندان های استان ایلام با اشاره به برنامه های مهارت آموزی برای زندانیان، افزود: ۳۵ درصد از زندانیان در هفت رشته شغلی مشغول به کار شده اند.

احسانی بیان کرد:در سال گذشته ۲۰۰ دوره فرهنگی و تربیتی در سطح زندان ها برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، ایام دهه کرامت، همه ساله از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) شروع می شود و تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

امسال، برنامه‌های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت تا دهم خرداد در سراسر کشور و همچنین در برخی از کشورهای دیگر برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group