پایگاه خبری تحلیلی ویرا weera.ir

پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 

 

 

 

ایلام - مدیرکل بازرسی استان ایلام با اشاره به مشکلات کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهرداری ها، گفت: این کمیسیون در شهرداری های ایلام باید جمع شود.

مالک روشنی روز چهارشنبه در همایش شهرداران این استان، اظهار کرد: عدم درآمد پایدار یکی از مشکلات عمده شهرداری های استان ایلام است که باید این مسئله حل شود.

وی بیان کرد: مشکل مهم در شهرداری های استان بحث کمیسیون ها ماده ۱۰۰ است که وحدت رویه و قاعده خاصی ندارد، این کمیسیون در شهرداری ها باید جمع شود.

مدیرکل بازرسی استان ایلام تصریح کرد: یکی از دیگر از مشکلات شهرداری های استان بحث استخدام بی ضابطه است که این مسئله نیز باید بررسی و حل شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی آماده هرگونه مشاوره در زمینه های مختلف به شهرداری های استان است، افزود: از شهرداری ها انتظار داریم به موارد حقوقی توجه داشته باشند.

فرماندار ایلام نیز با اشاره به اهمیت و نقش شهرداری ها در خدمات رسانی به مردم، گفت: شهرداری ها در پیشانی خدمات شهری هستند و باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

عبدالصاحب نادری عنوان کرد: باید در قبل اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز وارد مرله بحران شود، از همان ابتدا از ساخت چنین بناهایی جلوگیری کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
بازخوانی کپچا


تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به مدیریت سایت ویرا می باشد ، طراحی شده توسط دنیای طراحی وب 09186377747

 

 

Template Design:Dima Group